nedeľa 31. marca 2013

................................Bananove palacinky s tekvicovymi semiackami...

K nasmu kazdonedelnemu ritualu patria palacinky. Vzdy ine, ale vzdy zjedene za par minut. Rozhodla som sa, ze tuto nedelu si dlhsie pospim a na eleminaciu vplyvov, ktore zo mna o pol 9 tahaju paplon a ziadaju rychlo svoju pochutku, lebo su straaaaaaaaaaaaaaasne hladne ,,, som ich upiekla este vecer . Uzasny napad , tatino iba polial cokoladou a zostala som zababusena v posteli az do pol 12 : D   Za odmenu, za celodenny  maraton pri sporaku ked som napiekla mojim masozravym chlapcom zopar kil reznov , zemiakovy salat, kokosky, jablkovu tortu , sampinonove kari a vyprazanu zelenu fazulku  :) Velka noc sa moze zacat!






Postup na pripravu je uplne easy ... Muku ( dala som organic spaldovu  s trochou obycajnej bielej), ovsene vlocky, 2 vidlickou roztlacene banany zmiesame a prilejeme vodu ,tak aby bolo cesto primerane huste. Vajicka netreba, spolahlivo ich nahradia banany ( Tuto nahradu  mozno pouzit vo vsetkych kolacoch )
Ak treba pridajte trocha cukru. ale cokolada navrchu vyvazi pripadnu malosladkost palacinky.
Upecene polejeme roztopenou horkou cokoladou ( vo vodnom kupeli, s pridanim trocha masla ci kokosoveho tuku ) a hojne posypeme tekvicovymi semiackami - vytvori sa uzasna kombinacia cokoladovej chrumkavosti  ;)
Zdravotny benefit tychto semiacok je naozaj fascinujuci!
Takze ak mate rano blbu naladu supnite si  ich za hrst  a hned bude svet krajsi ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára