utorok 2. apríla 2013

......................................................Ake boli Velkonocky...............

Prijemne boli. Jemne obliata, decentne navonana ( milacik vybral moj oblubeny parfem ), koleda sa tiez malemu sibacovi vydarila, takze vsetko prebehlo podla planu  - ovca zostala cela a aj vlk bol syty ;)
Pridali sme na slovenske pomery jednu trocha netradicnu disciplinu - po klasickych ritualoch nasledovalo hladanie vajicok  v zahrade , zajac sa tento rok posnazil , neodflakol to :D





Vajicka som vyrabala na poslednu chvilu , v nedelu vecer ...
Rozhodla som sa zakomponovat moje    oblubene  runove symboly, pisala som uz o nich tu .




  Prvykrat som robila Danske skoricove rolky , zmizli ako blesk :) Recept pridam neskor.
 

 Kokosove gulocky su uplne jednoduche a chutne - zmiesame kokos s kondenzovanym mliekom a pofrkame cokoladou .



Unaveny maly hladac pokladov  s najvacsim ulovkom ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára