streda 10. júla 2013

................................ 1 ingredienciova bananova zmrzka........................

Ano, je to neuveritelne, na tuto zmrzlinku nepotrebujete nic ine iba....  BANAN ( y ) !!!
Kedze som si dala par dni  detox  a ako naschval je strasne teplo   ( vazne, nevymyslam si - po 7 rokoch mame v Irsku opat 30 stupnov ) , tak nutne potrebujem nieco studene a dobre.
Pan Google nasiel tuto mnamku a som mu za to neskonale vdacna :)
Postup je strasne narocny....
  1.  Banany zamrazime ( najlepsie nakrajane na kolieska) ( ja som to  neurobila a bola celkom sranda rezat na kusky taketo zamrznute polienko...)( nezabudnite ich tiez odsupkovat)
  2. v  nejakom vhodnom pristroji rozmixujeme dohladka ( ja som pouzila tycovy mixer, lebo smoothie maker zacal vydavat podivne zvuky - zeby fobia z bananov ? :)
  3. Zjeme, (rychlo), aby sa neroztopila ako mne, pretoze som vam ju musela nafotit  :)
Nabuduce  vyskusam urcite pridat peanut butter , ovocie, alebo nieco ine zaujimave co sa bude nachadzat v nasej kuchyni  (hm hm hm zasa mame akosi vela spenatu..)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára