štvrtok 18. júla 2013

........................................................... Chickpea brownie .............................................................

                                  O co zahadnejsie to znie, o to lepsieto chuti :)
 Recept som zlozila z viacerych, a prisposobila tak, aby bol uplne bez cukru ( rafinovaneho a aj akehokolvek ineho, prirodny  a med nepocitam ;) )

Ingrediencie :
414 g uvareneho ciceru  ( ak sa vam podarilo uvarit viac ,nevadi, zbytok zamrazte, tu mam kopec dalsich receptikov tu mam kopec dalsich receptikov )
3 vajicka ( mozeme nahradit 3 bananmi)
3 lyzice oleja ( ja som pouzila kokosovy)
1/3 salky kakaa
1 1/8  salky bud cukru kto chce , alebo med a banany podla chuti ( kolacik ma byt zdravy, takze to nemusime prehanat, mozme si neskor poliat povrch medom)
stipka soli
1 1/2 lyzicky prasku do peciva
2 lyzicky vanilla extrakt
1 lyzica instatnej kavy ( vychladnuta) ( tato troska dokaze dokonale zvyraznit chut kakaa, co sa nam inak nepodari )
oriesky - kolko chceme , nakrajame nadrobno a rovnomerne povtlacame do masy, ktora je uz vyliata na plechu - takze v kazdom kusku ktory odhryzneme sa bude nachadzat nejaky :)
cokolvek dalsie co nas napadne nevahame pouzit -  struhany kokos, kusky cokolady , peanut butter a pod.


Zacneme :
  1. Kedze nemame klasicku muku, musime prasok do peciva  rozvnomerne poprasit po ciceri.
  2. Pridame vsetky ostatne  veci a rozmixujeme nejakym pristrojom na to vhodnym - ja som pouzila klasicky mixer s nadobou, ale ku koncu sa zastavil a nevladal, tak asi food processor bude najlepsi. Ak je treba,  pridame trocha vody aby nebola  masa prilis husta.
  3. Hotovo , uz iba upecieme  na 180 C cca 30 min.  - principom brownies je makkost , takze ked zacne povrch tuhnut znamena to uz iba chvilu nechat a vybrat! ( Kto ste pouzili vajicka, nebojte sa - salmonela zomiera po 10 minutach  pri 70 stupnoch :D ) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára